Werkwijze


Via één aanspreekpunt regelt u het helemaal goed voor u en de expat

Als internationaal ondernemer regelt u het natuurlijk graag helemaal goed wanneer iemand voor u in het buitenland gaat werken. Of wanneer iemand voor u tijdelijk naar Nederland komt. Maar daar komt veel bij kijken, en voor u het weet, heeft u te maken met allerlei partijen plus een wirwar van portalen. En moet u op vier verschillenden plekken steeds dezelfde informatie doorgeven. De Global Mobility Company coördineert het allemaal graag voor u, via één aanspreekpunt. Als u de Global Mobility Company inhuurt, garanderen we u veel tijdsbesparing. Die tijd kunt u goed gebruiken voor het inrichten en opstellen van het beleid, de processen en de templates voor uw internationaal mobiel personeel. Wij zorgen dan voor de uitvoering. Wij kennen de hobbels in de processen als geen ander en helpen u allerlei frustraties te voorkomen!

Hoe werkt het?

  • U geeft uw contactgegevens door via deze site.
  • Wij bellen u binnen twee werkdagen voor een inventarisatie van uw situatie en wensen. Daarna vragen wij voor u een offerte op voor de dienst(en) waarin u interesse heeft.
  • Bent u akkoord met de offerte? Dan regelen wij de aanvraag voor u en blijven wij uw vaste contactpersoon.
  • Direct een kosteninschatting en diensten initiëren? Klik hier.

Aanspreekpunt voor al uw diensten

Uw contactpersoon is uw aanspreekpunt voor álle diensten waarmee de Global Mobility Company u ondersteunt. Ook alle terugkoppeling naar u verloopt via uw vaste aanspreekpunt. Bovendien zorgt die voor een gedegen administratie rondom uw internationaal mobiele personeel.

Meer weten?

Wilt u meer weten of heeft u vragen? Bekijk de veelgestelde vragen. U kunt ons ook mailen via info@globalmobilitycompany.com.

Wij laten graag zien wat wij voor u kunnen betekenen. Vraag een offerte aan!

Offerte aanvragen